Beschadigd product

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, verzoeken wij je direct ( binnen 2 werkdagen na ontvangst ) contact met ons op te nemen, zodat wij voor een juiste oplossing kunnen zorgen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zondag van 08.00-22.00 uur via telefoonnummer 085-7921227. Je kunt desgewenst ook een e-mail sturen naar: info@plexideal.nl vergezeld met o.a. foto’s van de beschadiging. Stuur zoveel mogelijk relevante informatie mee, zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.

Wij zullen, afhankelijk van het product, je informeren wat te doen met het beschadigde product.

Onjuist product

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, een product met de verkeerde maatvoering of met een verkeerd aantal, dan verzoeken wij je direct, uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst, contact op te nemen. Wij streven er naar om dan met een snelle en gepaste oplossing te komen om het probleem op te lossen. Zie contactgegevens en openingstijden van onze klantenservice zoals hierboven genoemd.

Herroepingsrecht

Opdrachtgever heeft slechts bij het bestellen van producten in standaardmaten, de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van het product door opdrachtgever. Voor producten die, in opdracht van opdrachtgever op maat zijn gemaakt, geldt geen herroepingsrecht tenzij opdrachtgever aan kan tonen dat gebruiker een fout heeft gemaakt in de verwerking van de opdracht.

Tijdens de bedenktijd zal opdrachtgever zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Indien de opdrachtgever gebruikt maakt van het herroepingsrecht zal het product in de originele staat en verpakking worden geretourneerd. De wijze van retourneren zal op aanwijzing van gebruiker geschieden. De kosten voor terugzenden komen voor rekening van opdrachtgever. Gebruiker zal het door opdrachtgever betaalde bedrag terugbetalen binnen veertien dagen nadat het product in goede staat is ontvangen.

Na deze bedenktijd heeft u nog 14 dagen om het product terug te verzenden. Zodra het product bij ons in goede staat is aangekomen, zal u het bedrag binnen 2 werkdagen op u rekening teruggestort krijgen.

Er moet bij een retourzending worden voldaan aan de volgende eisen:

  • De retour artikelen dienen goed verpakt, ongebruikt, onbeschadigd, onbeschreven, indien mogelijk in originele verpakking, te worden geretourneerd op de door ons aangegeven wijze.
  • Het retour-ordernummer dat je van ons krijgt na aanmelding, dient duidelijk zichtbaar te worden aangebracht.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant.
  • Om problemen over o.a. het wel of niet ontvangen van retourzendingen tegen te gaan adviseren wij U de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.

Meest verkocht

Top producten